DavosBlog

Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010

Οδηγούμε το VW Scirocco R

Η φιλοσοφία της σειράς R της VW δεν είναι απλώς η δημιουργία πιο γρήγορων εκδόσεων με ισχυρότερους κινητήρες και πλουσιότερο εξοπλισμό, αλλά η προσφορά μιας αυθεντικής σπορ έκδοσης, με αισθητικά αλλά και λειτουργικά στοιχεία που θα το πιστοποιούν, μαζί με τις ανάλογες ρυθμίσεις στα μηχανικά μέρη. Έτσι, μπορεί π.χ. οι διπλές οβάλ εξατμίσεις να παίζουν ρόλο κυρίως αισθητικό, αλλά η αεροτομή οροφής και ο διαχύτης στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα πίσω έχουν λειτουργικό ρόλο βελτίωσης της αεροδυναμικής, για μεγαλύτερη αρνητική άντωση και κατά συνέπεια σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Τα μεγαλύτερης διαμέτρου και αεριζόμενα δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς έχουν προφανή στόχο σ' ένα αυτοκίνητο με μερικές δεκάδες ίππους παραπάνω από την αμέσως επόμενη έκδοση του Scirocco, ενώ το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό "XDS" είναι μάλλον απαραίτητο όταν όλη αυτή η ισχύς πρέπει να μπορεί να περάσει αποτελεσματικά στο δρόμο μέσω των μπροστινών μόνο τροχών.

Το ESP είναι επίσης διαφορετικά ρυθμισμένο, δίνοντας και τη δυνατότητα μιας επιλογής "Sport" με το πάτημα ενός διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Αυτό το κάνει να ανταποκρίνεται με μια μικρή καθυστέρηση, επιτρέποντας την «προ-τοποθέτηση» του αυτοκινήτου στις στροφές σε συνθήκες γρήγορης οδήγησης. Παράλληλα, το σύστημα «αντισπιναρίσματος» (ASR) μπορεί να απενεργοποιηθεί τελείως όταν επιλέγεται η ρύθμιση "Sport" του ESP. Επίσης, το σύστημα διεύθυνσης είναι διαφορετικά ρυθμισμένο, ώστε να προσφέρει καλύτερη αίσθηση στον οδηγό, στοιχείο απαραίτητο σ' ένα πραγματικά σπορ αυτοκίνητο. Προαιρετικά υπάρχει επίσης η δυνατότητα παραγγελίας του αυτοκινήτου με το σύστημα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενων αναρτήσεων DCC (Dynamic Chassis Control) που έχει τρεις επιλογές ρύθμισης ("Normal", "Sport" και "Comfort") και προσαρμόζει τη λειτουργία των αμορτισέρ και του συστήματος διεύθυνσης ανάλογα με το οδηγικό στιλ, με βάση τα στοιχεία που λαμβάνει από τρεις αισθητήρες στο αμάξωμα και ένα σε κάθε τροχό.

Από πλευράς κινητήρα οι 265 ίπποι είναι σίγουρα ένας εντυπωσιακός αριθμός, όπως και τα 35,7 kgm της μέγιστης ροπής, τα οποία αποδίδονται σταθερά από τις 2.500 ως τις 5.000 στροφές. Ο 2λιτρος TSI συνδυάζεται μ' ένα 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ υπάρχει και έκδοση με το 6άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG (αυτή η έκδοση κοστίζει 2.000 ευρώ παραπάνω και προσφέρει και λειτουργία "hill holder"). Είναι προφανές ότι με αυτά τα τεχνικά χαρακτηριστικά οι επιδόσεις δεν μπορούσαν παρά να είναι εξαιρετικές. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρικά στα 250 χλμ./ώρα (όπως σε όλα τα γερμανικά αυτοκίνητα), ενώ η επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα γίνεται σε μόλις 6,0'' (5,8'' με κιβώτιο DSG).
Στην πίστα των Μεγάρων όπου οδηγήσαμε το αυτοκίνητο όλα αυτά αποδείχθηκαν στην πράξη. Το Scirocco R είναι πραγματικά γρήγορο και οι επιταχύνσεις του είναι καταιγιστικές, ενώ το χαμηλωμένο «πλαίσιο» και οι πιο σφιχτές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις προσφέρουν στην καλή άσφαλτο της πίστας ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια στην οδική συμπεριφορά και αμεσότητα στις αντιδράσεις. Ο ίδιος ο οδηγός αισθάνεται πολύ πιο άμεσο τον έλεγχο του αυτοκινήτου, χάρη και στη σημαντικά βελτιωμένη αίσθηση του τιμονιού. Προφανώς σ' αυτή την άσφαλτο δεν είναι εύκολο να γλιστρήσεις μ' ένα τόσο καλά στημένο αυτοκίνητο αν δεν κάνεις υπερβολές, ενώ στην «πραγματική» άσφαλτο των ελληνικών δρόμων η μεγάλη ροπή και η μπροστινή κίνηση θα απαιτούν σίγουρα μεγαλύτερη αυτοσυγκράτηση στο γκάζι (την οποία δεν είχαμε καθόλου στην πίστα!) ακόμα και σε ρυθμούς περισσότερο αποδεκτούς κοινωνικά (και ...νομικά!) Βεβαίως, σ' αυτήν την περίπτωση υπάρχει το «ηλεκτρονικό διαφορικό» και το ESP, που μπορούν να ενισχύσουν αυτή την αυτοσυγκράτηση. Τέλος, τα φρένα είναι πράγματι πολύ καλά, δυνατά, άμεσα αλλά και ανθεκτικά στην σκληρή χρήση, όπως διαπιστώσαμε στην πίστα, όπου καταπονούνται βέβαια πολύ περισσότερο απ' ότι στο δρόμο. Για τους δύο γύρους που κάναμε στα Μέγαρα στο κάθισμα του συνοδηγού του GT24 με οδηγό τον Γιούχα Κάνκουνεν δεν σας λέμε τίποτα. Σας αφήνουμε να το ...φανταστείτε!
 Πάνος Φιλιππακόπουλος
Πηγη:www.auto-internet.gr

Η Audi παρουσιάζει το A1

Η Audi θέτει τέλος στην πολύμηνη αναμονή για την επίσημη ανακοίνωση του νέου της σούπερ μίνι, για το οποίο έδινε σιγά-σιγά στη δημοσιότητα κάποιες σκόρπιες πληροφορίες και στοιχεία, και δημοσίευσε φωτογραφίες για το νέο της δημιούργημα, το Α1, που θα παρουσιαστεί σε λίγες μέρες  και στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης. Πρόκειται για το πρώτο σούπερ μίνι στην ιστορία της γερμανικής εταιρείας, γεγονός που αυξάνει κατακόρυφα το ενδιαφέρον, αγοραστικό και μη. Σε επίπεδο σχεδίασης, το Α1 διατηρεί πολλές ομοιότητες με το πρωτότυπο του 2007, κάτι που ερμηνεύεται σε μια ριζοσπαστική πολιτική της Audi η οποία σκοπεύει να πλήξει τον ανταγωνισμό. Στο μπροστινό τμήμα του A1 δεσπόζουν τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, που υιοθετούν «άρωμα» από το R8. Πίσω το Α1 θυμίζει έντονα κάποιο κουπέ μοντέλο, με τους συνειρμούς να πηγαίνουν απευθείας στα επίσης "premium" Mini, MiΤo και Citroen DS3. Το πάτωμα είναι το ίδιο που χρησιμοποιούν τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας Β του γερμανικού ομίλου, με συνολικό μήκος 3,95 μέτρα και μεταξόνιο 2,47 μέτρα. Στο εσωτερικό, η τακτοποιημένη εργονομία και η υψηλή ποιότητα είναι σήμα κατατεθέν και σ' αυτό το Audi κι ας πρόκειται για το μικρότερο που κατασκευάστηκε ποτέ. Στους δυο διαθέσιμους βενζινοκινητήρες, το τούρμπο και ο άμεσος ψεκασμός είναι δεδομένα. Έτσι, έχουμε τον 1.2 TSI, με 86 όμως ίππους και ροπή 16,3 kgm, καθώς και τον 1.4 TSI των 122 ίππων, ο οποίος θα μπορεί να συνδυαστεί και με επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (S-Tronic). Ο εξοπλισμός του Α1 φυσιολογικά θα είναι πλούσιος, με το ESP και το ενσωματωμένο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό να είναι στάνταρ ακόμη και στις πρώτες εκδόσεις. Οι πωλήσεις του στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν λίγο μετά την έκθεση της Γενεύης.

    
Πηγη:www.auto-internet.gr

Porsche 911 Turbo S

Την κορυφαία έκδοση της 911 ανακοίνωσε η Porsche, λίγο καιρό μετά την παρουσίαση της 911 Turbo. Το γράμμα «S» που προστέθηκε στο όνομα της Turbo συνεπάγεται 30 ίππους παραπάνω, δηλαδή συνολικά 530 από τον 6κύλινδρο μπόξερ των 3,8 λίτρων με τους δύο υπερσυμπιεστές μεταβλητής γεωμετρίας. Το αυτοκίνητο διατίθεται αποκλειστικά με το επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK και είναι φυσικά τετρακίνητο, ενώ υπάρχει και μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα. Οι επιδόσεις που αναγγέλλει η Porsche για την 911 Turbo S είναι μέγιστη ταχύτητα 315 χλμ./ώρα, επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,3'' και από 0 ως 200 χλμ./ώρα σε 10,8''. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά από τον Ιούνιο.

Πηγη:www.auto-internet.gr

Οικολογική αυτοκίνηση

BMW Concept ActiveE
Επιδόσεις χωρίς ρύπους

Ενώ το πρόγραμμα αξιολόγησης του ηλεκτρικού Mini βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, το BMW Group κάνει ένα ακόμη βήμα προς τη μηδενικών ρύπων αυτοκίνηση, με την παρουσίαση του πρωτοτύπου BMW Concept ActiveE. Ως βάση για τη δημιουργία του νέου ηλεκτροκίνητου οχήματος, οι Γερμανοί χρησιμοποίησαν τη σειρά 1 Coupe, στην οποία, χάρη στην έξυπνη διάταξη του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης, διατηρήθηκε αμείωτος ο χώρος επιβατών, ενώ παρέμεινε διαθέσιμο και ένα υπολογίσιμο πορτ-μπαγκάζ 200 λίτρων.
Ο ασύγχρονος ηλεκτροκινητήρας των 170 ίππων κινεί τους πίσω τροχούς και υπόσχεται πολύ καλές επιδόσεις (9,0 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα). Το γεγονός ότι η τελική ταχύτητα περιορίζεται από την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου στα 145 χλμ./ώρα έχει να κάνει με την προσπάθεια για διατήρηση της αυτονομίας στα επίπεδα του Mini-E (160 χλμ.), το οποίο όμως δεν διαθέτει πορτ-μπαγκάζ. Το βάρος της ηλεκτρικής BMW φτάνει τα 1.800 κιλά. Οι μπαταρίες λιθίου εξελίχθηκαν σε συνεργασία με την SB LiMotive ειδικά για την Concept ActiveE, είναι τοποθετημένες στο τούνελ της μετάδοσης και κάτω από το εμπρός καπό (εκεί που κανονικά υπάρχει η «μηχανή»), φορτίζονται δε με σύνδεση σε ρεύμα 50Α, σε τρεις μόνο ώρες. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι διαθέτουν δικό τους σύστημα ψύξης, με υγρό, για βελτίωση της απόδοσης, της μακροζωίας τους αλλά και για λόγους ασφαλείας.
1.Ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου ισχύος
2. Καλώδια υψηλής τάσης
3. Μπαταρία
4. Μπαταρία


Honda CR-Z
«Πράσινα» σπορ

Την αποκαλούμενη «οδηγική ευχαρίστηση», σε συνδυασμό με μεγάλες δόσεις οικολογικής ευαισθητοποίησης, υπόσχεται να προσφέρει το νέο υβριδικό μοντέλο της Honda, CR-Z. Πρόκειται για ένα τρίθυρο, κουπέ αυτοκίνητο, 2+2 θέσεων, εφοδιασμένο με το παράλληλης διάταξης υβριδικό σύστημα IMA της Honda, που στη συγκεκριμένη περίπτωση περιλαμβάνει έναν κινητήρα VTEC 1,5 λίτρου. Ο τελευταίος είναι όχι μόνο μεγαλύτερος σε κυβισμό από αυτούς που συναντάμε στα υβριδικά Insight και Civic, αλλά και πιο ισχυρός.
Η συνδυασμένη ισχύς του συστήματος ΙΜΑ φτάνει τους 124 ίππους και η ροπή τα 174 Nm (αντιστοιχεί στη ροπή συμβατικού Civic 1.800). Το CR-Z έχει μικρότερο μεταξόνιο και μήκος (κατά 115 mm και 295 mm αντίστοιχα) από το Insight, γεγονός που το καθιστά πιο ευέλικτο, ενώ η ανάρτησή του έχει σπορ ρυθμίσεις. Ο σπορ χαρακτήρας ενισχύεται και από την παρουσία του εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. H (διθέσια) αμερικανική έκδοση του νέου Honda CR-Z έκανε πρόσφατα την παγκόσμια πρεμιέρα της στην έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ. Την ευρωπαϊκή του έκδοση θα τη δούμε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, το Μάρτιο.

Toyota FT-CH
Υβριδική διεύρυνση

Tο ειδικό υβριδικό πρωτότυπο FT-CH που παρουσίασε η Toyota στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου Βόρειας Αμερικής (NAIAS), στο Ντιτρόιτ, αποτελεί σαφή ένδειξη της πρόθεσής της να διευρύνει την γκάμα των υβριδικών της μοντέλων. Με τα αρχικά CH να παραπέμπουν στο Compact Hybrid, γίνεται φανερό ότι έχουμε να κάνουμε με την ανταπόκριση των Ιαπώνων στην απαίτηση των πελατών τους για μικρότερα (και... φθηνότερα) υβριδικά αυτοκίνητα.
Πράγματι, το FT-CH είναι κατά περίπου μισό μέτρο πιο κοντό από το Prius, αλλά μόλις 2,5 εκ. πιο στενό, γεγονός που παραπέμπει στην προσπάθεια δημιουργίας ενός ευέλικτου και πρακτικού μεταφορικού μέσου, με προφανή αντίπαλο στην αγορά το Insight της Honda. Εχει επίσης ανακοινωθεί το λανσάρισμα του «επαναφορτιζόμενου» Prius PHV, στο οποίο θα δούμε και την πρώτη γενιά μπαταριών ιόντων λιθίου της Toyota, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται το σχετικό πρόγραμμα δοκιμών, με 600 οχήματα αυτού του τύπου. Με πλήρη φόρτιση, το Prius PHV θα κινείται για περίπου 21 χλμ. μόνο με ηλεκτρισμό, ενώ σε μεγαλύτερες αποστάσεις θα επανέρχεται στο γνωστό «hybrid mode» και θα λειτουργεί σαν ένα κανονικό Prius.
Σημειώνουμε ότι η Toyota έχει επίσης ανακοινώσει το λανσάρισμα ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας (BEVs) το 2012, ενώ το 2015 θα δοκιμάσουν την τύχη τους στη διεθνή αγορά τα πρώτα μοντέλα με κυψέλες υδρογόνου (FCHVs). Γεγονός που δεν είναι άσχετο με την εκτίμηση ότι: «Μέσα στα επόμενα δέκα με είκοσι χρόνια, δεν θα φτάσουμε μόνο στα όρια αποθεμάτων του πετρελαίου, αλλά μπαίνουμε και σε μια περίοδο όπου η ζήτηση για όλα τα υγρά καύσιμα θα ξεπεράσει τη διαθέσιμη ποσότητα», όπως δήλωσε ο Jim Lentz, πρόεδρος της Toyota Motor Sales (ΗΠΑ), κατά την παρουσίαση του FT-CH.

Πηγη:www.kathimerini.gr

Την ανηφόρα τραβούν και πάλι οι τιμές κατοικιών

Στο 13,7% η άνοδος στο Ισραήλ, ενώ στο Ντουμπάι η πτώση αγγίζει το το 47%

Τoυ ΝΙΚΟΥ Χ. ΡΟΥΣΑΝΟΓΛΟΥ

Σε τροχιά ανάκαμψης έχουν εισέλθει οι τιμές των κατοικιών σε παγκόσμιο επίπεδο, αν και αυτή προς το παρόν αφορά συγκεκριμένες χώρες και όχι το σύνολο. Σύμφωνα με την τελευταία παγκόσμια έκθεση της Knight Frank, εταιρείας συμβούλων ακινήτων, η ελληνική αγορά εξακολουθεί να εντάσσεται στις χώρες όπου οι τιμές συνεχίζουν να υποχωρούν. Συγκεκριμένα, βρίσκεται στην 25η θέση της παγκόσμιας κατάταξης (επί συνόλου 41 χωρών), καθώς κατά το τρίτο τρίμηνο του 2009, οι τιμές των κατοικιών μειώθηκαν κατά 5,2% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2008. Πάντως, μεταξύ των χωρών όπου καταγράφεται πτώση τιμών, η Ελλάδα τοποθετείται στην 8η θέση επί συνόλου 24 αγορών, μια και στις χώρες που έπονται οι μειώσεις τιμών είναι ακόμη μεγαλύτερες.
Μεγάλη πτώση σε Ντουμπάι
«Πρωταθλήτρια» αγορά της πτώσης αναδεικνύεται το Ντουμπάι, με το εντυπωσιακό -47%, αν και πλέον η αγορά του εμιράτου έχει εμφανίσει σημάδια σταθεροποίησης. Στον αντίποδα, οι τιμές αυξήθηκαν σε 17 χώρες, ενώ στην Πορτογαλία δεν υπήρξε καμία διαφοροποίηση. Οπως ανέφερε ο κ. Λίαμ Μπέιλι, επικεφαλής του κλάδου μελετών κατοικιών της Knight Frank, οι τιμές των κατοικιών πλέον αυξάνονται στις περισσότερες περιοχές του κόσμου (68% αυτών που παρείχαν στοιχεία τρίτου τριμήνου). Ωστόσο, οι αξίες παραμένουν χαμηλότερες έναντι του αντίστοιχου τριμήνου του 2008 στο 57% των περιοχών. Στην κορυφή βρέθηκε το Ισραήλ, όπου οι τιμές ενισχύθηκαν με ρυθμό 13,7%, ενώ με βάση την αύξηση έναντι του δευτέρου τριμήνου, την πρώτη θέση καταλαμβάνει η Σιγκαπούρη με άνοδο της τάξεως του 15,2%.
Αυτό όμως που είναι ακόμη πιο ξεκάθαρο είναι η πόλωση που παρατηρείται από την κορυφή έως το τέλος της λίστας των χωρών, μια και οι αποκλίσεις είναι ιδιαίτερα έντονες. Εν ολίγοις, η αγορά κατοικίας κινείται με δύο ταχύτητες. Ετσι, στις χώρες που ακόμη δεν έχουν καταγράψει άνοδο τιμών περιλαμβάνονται η Ισπανία, η Δανία και η Ιρλανδία, όπου η υπερπροσφορά κατοικιών ασκεί πίεση στις αξίες. Αντιθέτως, παρά το ισχυρό πλήγμα που δέχθηκε η αγορά στη Μεγ. Βρετανία, κατόρθωσε να ανακάμψει χάρη στην έλλειψη προσφοράς διαθέσιμων προς πώληση κατοικιών, συγκριτικά με τη βελτιωμένη ζήτηση. Αντίστοιχα, άλλες χώρες όπου αυξάνεται ο ρυθμός αύξησης των τιμών είναι η Αυστραλία, που δεν επηρεάστηκε σημαντικά από την οικονομική κρίση, ενώ και άλλες ασιατικές οικονομίες, όπως το Χονγκ Κονγκ και η Κίνα, καταγράφουν άνοδο των τιμών των κατοικιών.
Εύθραυστη ανάκαμψη
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, οι αναλυτές προειδοποιούν ότι η τάση ανάκαμψης της παγκόσμιας αγοράς κατοικίας δεν είναι εξασφαλισμένο ότι θα διατηρηθεί και στο προσεχές μέλλον, κυρίως εξαιτίας της ευάλωτης πορείας της εξόδου των οικονομιών από την ύφεση. Αλλωστε, τα πρόσφατα πιστωτικά προβλήματα στο Ντουμπάι επιβεβαιώνουν αυτό ακριβώς το σενάριο. Ωστόσο, τα χαμηλά επιτόκια έχουν αναστείλει ή επιβραδύνει την πτωτική πορεία των κατοικιών.

Πηγη:www.kathimerini.gr

Προς νέα αύξηση αντικειμενικών

Ειλημμένη η απόφαση, σύμφωνα με τον Γ.Γ. του υπουργείου Οικονομικών Δ. Γεωργακόπουλο
Η ειλημμένη απόφαση του οικονομικού επιτελείου για αύξηση των αντικειμενικών αξιών των ακινήτων, όπως αυτή επιβεβαιώθηκε στο περιθώριο του πρόσφατου 27ου ετήσιου συνεδρίου της ΠΟΜΙΔΑ, από τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Οικονομικών, κ. Δ. Γεωργακόπουλο, μπορεί να μην εξέπληξε τους φορείς της αγοράς κατοικίας, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι άπαντες αποδέχονται την επιλογή αυτή. Χαρακτηριστική ήταν η τοποθέτηση του προέδρου της ΠΟΜΙΔΑ κ. Στράτου Παραδιά, ο οποίος τόνισε ότι η ομοσπονδία των ιδιοκτητών έχει ζητήσει την αναβολή της αύξησης των αξιών, έως ότου παρέλθει η οικονομική κρίση.
Το ζητούμενο των φορέων της αγοράς είναι να αποφευχθούν σοβαρές επιβαρύνσεις από την επικείμενη μεταρρύθμιση του φορολογικού καθεστώτος περί το ακίνητο, ειδικά στην παρούσα δύσκολή συγκυρία για την αγορά. Oσον αφορά την επάνοδο του φόρου μεγάλης ακίνητης περιουσίας (ΦΜΑΠ), η ΠΟΜΙΔΑ ζητεί να θεωρείται ως τέτοια, αν υπερβαίνει το 1 εκατ. ευρώ. Αντίστοιχα, ο ανώτατος φορολογικός συντελεστής των φυσικών προσώπων δεν μπορεί να ξεπερνά τον αντίστοιχο συντελεστή για τα νομικά πρόσωπα (0,6%). Σύμφωνα με τον κ. Παραδιά «πρέπει να εξαιρεθούν τα κάθε είδους απρόσοδα ακίνητα, διαφορετικά οι φορολογούμενοι δεν θα μπορούν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους». H ομοσπονδία ζητεί, όσοι δεν έχουν έσοδα από ακίνητα, είτε να μην καταβάλουν ΦΜΑΠ μεγαλύτερο από τον ετήσιο φόρο εισοδήματός τους, είτε να τους δοθεί το δικαίωμα μονομερούς μεταβίβασης ακινήτου τους στο Δημόσιο, σε εξόφληση των οφειλομένων φόρων. Μετέωρο παραμένει τουλάχιστον έως τον Απρίλιο και το ζήτημα της ρύθμισης των ημιυπαίθριων χώρων. H λύση που θα δοθεί θα πρέπει να είναι τελική και προσιτή σε κόστος.

Πηγη:www.kathimerini.gr